I'm not that fragile I'm not gonna break Love's so over rated

Allt skens så himla jobbigt just nu, det känns som att jag kommer bryta ihop när som helst. Med skolan och allt runt omkring och privata problem. Och speciellt med skolan det är så himla jobbigt med matten det är en sån stor press och klara den på nationella måste klara alla delar på det för att jag ska få E i matten och jag vet att det inte kommer att gå jag kan ingenting.... Och provet är på tisdag panik. Vill bara gråta just nu och bara försvinna. Jag orkar bara inte mera. Jag vet att alla kommer ba men det är ju Ingenting jag har det mycket värre blablabla. Men det är mycket mer till det som jag inte ska ta upp hära men behövde bara skriva av mig lite. Plus att jag är sjuk. Det kan inte bli sämre asså....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback