My life

Hej jag tänkte berätta lite om mig själv och min familj.
Jag har 3 husdjur.
Tänkte berätta förs om min hund.

Bella (strong Diana ) är en shetland sheepdog som är 3 år och snart 6 månader. Jag har haft henne i ca 1,5 år. Så jag har tagit henne som omplacerings hund. Jag har fått jobba väldigt mycket med henne ( psykiskt ) eftersom hon var väldigt osocial och rädd i början men nu är hon värdens mest snällaste hund man kan tänka sig. Hon älskar att träna både lydnad och agillity och även nu rallylydnad. Hon är väldigt lättlärd och är hur klok som helst. Alltså värdens finaste hund :)



Kommentarer
julia säger:

bella hatar mig :(

2012-04-01 | 00:43:41
Bloggadress: http://jjulialundbeck.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback