Blandat

Hej var ett tag sen jag bloggade men lite som har hänt då. Jag har varit i stallet med Sandra och ridit All in hon är så himla fin att rida, men sjukt svår när man inte känner henne så här jätte bra, men hade varit kul att få testa rida henne fler gånger för hon är så himla rolig. Sen har jag ridit Maggan i dressyren och det rullar på framåt, galoppfattningarna och galoppen börjar sitta nu så det är skönt. Sen har jag hoppat henne igår och typ för första gången så var hon lat och slö, men efter ett tag då vi började komma igång var hon jätte fin och lydig sån känsla var jätte roligt att ha, sen fick vi hoppa lite högre. Vi hoppade två kryss och sen 4 galoppsprång ner till en oxer, första gången blev hon lite osäker men hon hoppade i alla fall sen de 3 andra gångerna var hon super fin vilken känsla över hindrena man får sån härlig känsla över hindret, är nöjd i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback