De senaste dagarna

Så har jag varit hemma själv vilket har varit då skönt, det har varit så tyst i huset och bara få tid för sig själv. I fredags blev det spontant att jag Emma och Matilda skulle dra ut, det blev en lyckad kväll ändå, vi for först till storsand och sen for vi till rutvik och kom hem runt 3 tiden. Haha så skulle man upp och jobba typ kl 7, men sov sen till 3 när jag hade kommit hem. För sen var det bara att hoppa i duschen och börja fixa sig för då skulle vi till Piteå på pdol, kom dit ganska sent men vi åkte några karuseller och träffa folk sen tog vi 2 bussen till stan och kom hem kanske halv 4. Men det blev en rolig helg i alla fall. Idag har jag varit med Massi och vi har bara solat och lagat mat hela dagen och bara tagit det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback