2013

Detta år har varit väldigt upp och ner för mig. I början av året så gick jag sista terminen i 2an på gymnasiet. Jag åkte till Stockholm och såg one direction med Julia. For till cissis stuga. Varit 


utomlands till Amsterdam och London med Cecilia och Julia. Firat alla mina underbara vänner som fyllt 18 i år och festat en hel del, med båda bra och dåliga minnen. Med både festivaler och fester. Sen börjat sista året på gymnasiet, beställt studentmössa, boka studentresan till magaluf med mina tjejer i klassen. Varit och sprungit väldigt mycket med min pingla Matilda, och kommit så mycket närmre alla mina vänner. Sen har jag fått några personliga hinder på vägen nu i slutet på året dom jag kommer få kämpa med hela livet, och jag tror jag inte riktigt har fattat det ännu, jag bet som inte riktigt vad jag känner ännu. Och om 3 dagar är det julafton och min tur att fylla 18 och det ska firas stort på nyår med alla mina närmaste vänner, och fira in det nya året på bästa sätt och hoppas att nästa år kommer bli ännu bättre! ❤️






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback