2013


 

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, rätt många olika saker.

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Ja det gjorde jag.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej. 

4. Dog någon som stod dig nära? 

5. Vilka länder besökte du?
Amsterdam, London och Finland 

6. Är det något/någon du saknat år 2013 som du vill ha år 2014?
Jo väldigt många saker.


7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
7/6 


8. Vad var din största framgång 2013?
Att jag vågar stå upp för mig själv mer nu än vad jag gjorde förut.

9. Största misstaget?
Förgävliga beslut på fyllan som jag ångrar djupt.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, i början av året då jag blev sparkad i ryggen och nu i slutet av året så har jag blivit sjuk.

11. Bästa köpet?
Min nya tv.


12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Lite allt möjligt.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja.


14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?


Jason Derulo – Talk Dirty - feat. 2 Chainz

Darin- surrender 

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har nog varit mycket gladare i år.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer och satsat mer på skolan.

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Tagit dumma beslut.


18. Hur tillbringade du julen?
Men min släkt och vänner.


19. Blev du kär i år?
Inte direkt men kanske lite.


20. Favoritprogram på TV?
Paradise hotel


21. Bästa boken du läste i år?

Hunger games boken



22. Största musikaliska upptäckten?
Inte direkt 



24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Min studentresa betald


25. Något du önskade dig men inte fick?

En ny dator


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?

Var med släkt och vänner

 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Jo väldigt mycket men jag har mig själv att skylla för det.

 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?

Jeans och tröja 

 

29. Vad fick dig att må bra?

Familj och mina underbara vänner 


30. Någon kändis du träffat?

Nä inte direkt.


31. Vem saknade du?

Farmor 


32. De bästa nya människorna du träffade?

Har träffat väldigt mycket nytt folk i år så det går inte att välja.


33. Vilka blir nyårslöften ger du inför 2014?

Sköta skolan bättre och träna mera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback